A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

WYRAŻENIE ZGODY NA LOKALIZACJĘ NOWEGO / PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO ZJAZDU Z DROGI GMINNEJ - ULICY

Kogo dotyczy

Inwestora

Czas realizacji

30 dni od daty wpływu wniosku

Wymagane dokumenty

Wniosek oraz wymagane dokumenty wymienione we wniosku

Opłaty

Według informacji z załączonego wniosku

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Podstawa prawna

Art.20 pkt.8, art.29, art.29a i art.30 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych /Dz.U. Nr 19 z 2007 r. poz.115 - tekst jednolisty z późn.zm./ oraz § 78 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunktów technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie /Dz.U.Nr 43 z 1999r. poz.430/ oraz art.104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071 z późn.zm.
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce