A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

WYDANIE ZEZWOLENIA NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH NA TERENIE GMINY MYSZKÓW.

Kogo dotyczy

Przedsiębiorca.

Czas realizacji

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Myszków następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów, w drodze decyzji administracyjnej.

Wymagane dokumenty

1) Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Myszków.
Załącznik do pobrania
2) Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Oświadczenie o którym mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnejza składanie fałszywych zeznań.Składający oświadczenie jest zobowiązanydo zawarcia w nim klauzulinastępującej treści :"jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia" Klauzula ta zastepuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań
3) Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów z ważnym przeglądem technicznym wraz
z dokumentem potwierdzającym prawo do ich użytkowania (w przypadku przedsiębiorcy nie będącego właścicielem pojazdów).
4) Kopia dokumentu potwierdzającego dysponowanie bazą transportową (własność, dzierżawa, leasing, itp.).
5)dowód wniesienia opłaty skarbowej.
6)Upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu wnioskodawcy wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej.
Wniosek wraz z załącznikami powinien być potwierdzony pieczątką i podpisem przedsiębiorcy ubiegającego się o wydanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości.

Opłaty

- za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Myszków – 107 zł, za ewentualne pełnomocnictwo -17 zł.
- za ewentualne pełnomocnictwo – 17 zł.

Tryb odwoławczy

Wnioskodawcy przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Myszkowa w terminie 14 dni od otrzymania decyzji

Podstawa prawna

art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(tekst jednolity. Dz. U. z 2016 poz. 250 z późn. zm.).
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce