A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO W CELU UMIESZCZENIA REKLAMY

Czas realizacji

14 dni

Wymagane dokumenty

Wniosek oraz wymagane dokumenty wymienione we wniosku

Opłaty

Opłatę ustalono zgodnie z treścią § 4 ust.2 Uchwały Nr XXIII/102/11 Rady Miasta Myszkowa z dnia 27 października 2011r.
Opłata jest iloczynem powierzchni w m2, stawki opłat oraz liczby dni /obecna stawka dzienna to 0,5 pln za 1 m2/

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Podstawa prawna

tekst jednolity/ oraz § 1 ust. 1 § 2 ust. 6 Uchwała nr XXIII/102/11 Rady Miasta Myszkowa
z dnia 27 października 2011r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego, dróg gminnych na terenie Miasta Myszkowa /Dz.Urz.Województwa Śląskiego nr 285 poz. 4800 z dnia 1.12.2011r./ oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego/ Dz.U.Nr 140 poz. 1481 /oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz.1071 z późn.zm/.
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce