A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

PRZYZNANIE DODATKU MIESZKANIOWEGO..

Kogo dotyczy

Osoby fizyczne.

Czas realizacji

Wydanie decyzji w terminie niezwłocznym, nie dłuższym niż w ciągu trzydziestu dni od dnia złożenia kompletnego wniosku. Wypłata dodatku do 10 dnia każdego miesiąca.

Wymagane dokumenty

wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego potwierdzony przez zarządcę lokalu, Załącznik do pobrania
deklaracja o wysokości dochodów,
Załącznik do pobrania
dokumenty potwierdzające dochody osiągnięte w okresie pełnych trzech miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia wniosku.
Załącznik do pobrania

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie w terminie 14 dni od otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Miasta Myszkowa.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 71 poz. 734
z póź. zmianami), par. 1-5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001r. w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz.U. Nr 156, poz.1817 z 2001r.).
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce