POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE ANULOWANIA ZAMELDOWANIA NA POBYT STAŁY
Kogo dotyczy
osoby
Czas realizacji
w ciągu 30 dni, a sprawy szczególnie skomplikowane - w ciągu 60 dni.
Wydanie decyzji po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego.
Odbiór decyzji może nastąpić w jednej z dwóch form:
- osobiście przez wnioskodawcę lub przez pełnomocnika;
- za pośrednictwem poczty.
Wymagane dokumenty
- Podanie (z własnoręcznym podpisem)
Załączniki:
- dokument własności lub współwłasności nieruchomości w dacie dokonania zameldowania;
- względnie potwierdzenie prawa zarządu lub administrowania lokalem (domem);
- względnie umowa najmu (decyzja przydziału lokalu).
Załączniki:
- dokument własności lub współwłasności nieruchomości w dacie dokonania zameldowania;
- względnie potwierdzenie prawa zarządu lub administrowania lokalem (domem);
- względnie umowa najmu (decyzja przydziału lokalu).
Opłaty
Opłata za wydanie decyzji - 10,00 zł. w kasie Urzędu Miasta lub bezgotówkowo na konto Urzędu Miasta:
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie
42 8279 0000 0123 3757 2001 0001
- termin płatności - z chwilą złożenia wniosku.
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie
42 8279 0000 0123 3757 2001 0001
- termin płatności - z chwilą złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie, do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Myszkowa.
Stawiennictwo na wezwanie organu obowiązkowe. Zmiany terminu stawiennictwa należy uzgodnić telefonicznie.
Stawiennictwo na wezwanie organu obowiązkowe. Zmiany terminu stawiennictwa należy uzgodnić telefonicznie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.),Ustawa o Ewidencji Ludności z dnia 24.09.2010 r. Dz.U. Nr 217 poz 1427 z późniejszymi zmianami.