DOTACJA DO USUNIĘCIA AZBESTU
Kogo dotyczy
Osoby fizyczne
Czas realizacji
Uzależniony od terminu zawarcia umowy z WFOŚiGW w Katowicach oraz otrzymanych środków
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o przyznanie dofinansowania (zwrot części poniesionych kosztów) z WFOŚiGW w Katowicach i NFOŚiGW w Warszawie na prace związane z usuwaniem wyrobów azbestowych z budynków mieszkalnych i obiektów należących do osób fizycznych z terenu Gminy Myszków – etap III. - Dotyczy zabudowy jednorodzinnej
Załącznik do pobrania
2. Aktualny (ważny 3 miesiące od daty wydania do złożenia niniejszego wniosku) odpis księgi wieczystej nieruchomości objętej dofinansowaniem dla jej właściciela –oryginał lub kserokopia* poświadczona za zgodność z oryginałem przez właściciela nieruchomości
lub zamiennie
aktualny (ważny 3 miesiące od daty wydania do złożenia niniejszego wniosku) wypis z rejestru gruntów i akt notarialny potwierdzający własność nieruchomości objętej dofinansowaniem - oryginał lub kserokopia* poświadczona za zgodność z oryginałem przez właściciela nieruchomości,
lub inne dokumenty z których bezsprzecznie będzie wynikała własność danej nieruchomości objętej dofinansowaniem- oryginał lub kserokopia* poświadczona za zgodność z oryginałem przez właściciela nieruchomości.
a) oświadczenia (druki w załączeniu do wniosku):
– o wymianie pokrycia dachowego na spełniające wymogi ekologiczne
i budowlane,
– o korzystaniu z dofinansowania na wymianę pokrycia dachowego zawierającego azbest na danej posesji pierwszy raz ,
– o upoważnieniu do przeprowadzenia przez pracowników Urzędu Miasta
w Myszkowie kontroli w okresie do 5 lat od otrzymania dofinansowania,
– o niewykorzystywaniu budynku wyłącznie do celów działalności gospodarczej,
– o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– o odpowiedzialności karnej.
3. Informację dotyczącą numeru i właściciela konta, na które będzie przekazywane dofinansowanie.
4. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (wykonana przez osobę z uprawnieniami budowlanymi).
5. Wstępna wycena demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest (wykonana przez firmę wykonującą).
6. Kolorowe zdjęcie posesji (budynku, z którego będzie demontowany azbest).
Załącznik do pobrania
2. Aktualny (ważny 3 miesiące od daty wydania do złożenia niniejszego wniosku) odpis księgi wieczystej nieruchomości objętej dofinansowaniem dla jej właściciela –oryginał lub kserokopia* poświadczona za zgodność z oryginałem przez właściciela nieruchomości
lub zamiennie
aktualny (ważny 3 miesiące od daty wydania do złożenia niniejszego wniosku) wypis z rejestru gruntów i akt notarialny potwierdzający własność nieruchomości objętej dofinansowaniem - oryginał lub kserokopia* poświadczona za zgodność z oryginałem przez właściciela nieruchomości,
lub inne dokumenty z których bezsprzecznie będzie wynikała własność danej nieruchomości objętej dofinansowaniem- oryginał lub kserokopia* poświadczona za zgodność z oryginałem przez właściciela nieruchomości.
a) oświadczenia (druki w załączeniu do wniosku):
– o wymianie pokrycia dachowego na spełniające wymogi ekologiczne
i budowlane,
– o korzystaniu z dofinansowania na wymianę pokrycia dachowego zawierającego azbest na danej posesji pierwszy raz ,
– o upoważnieniu do przeprowadzenia przez pracowników Urzędu Miasta
w Myszkowie kontroli w okresie do 5 lat od otrzymania dofinansowania,
– o niewykorzystywaniu budynku wyłącznie do celów działalności gospodarczej,
– o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– o odpowiedzialności karnej.
3. Informację dotyczącą numeru i właściciela konta, na które będzie przekazywane dofinansowanie.
4. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (wykonana przez osobę z uprawnieniami budowlanymi).
5. Wstępna wycena demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest (wykonana przez firmę wykonującą).
6. Kolorowe zdjęcie posesji (budynku, z którego będzie demontowany azbest).
Opłaty
Nie dotyczy
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Podstawa prawna
Nie dotyczy