A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

ZEZWOLENIE NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO PODCZAS USUWANIA AWARII

Kogo dotyczy

wykonawca lub inwestor

Czas realizacji

14 dni od daty wpływu wniosku

Wymagane dokumenty

Wniosek oraz wymagane dokumenty wymienione we wniosku

Opłaty

Opłata za zajęcie pasa drogowego stanowi iloczyn zajętej powierzchni pasa drogowego /m2/, aktualnej stawki ustalonej Uchwałą Rady Miasta w Myszkowie XIII/102/11 z 27.10.2011 oraz liczby dni zajęcia pasa drogowego.

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Podstawa prawna

Art.40 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 19, poz. 115-tekst jednolity/ oraz § 1 ust. 1 § 2 ust. 6 Uchwała nr XXIII/102/11 Rady Miasta Myszkowa
z dnia 27 października 2011r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego, dróg gminnych na terenie Miasta Myszkowa /Dz.Urz.Województwa Śląskiego nr 285 poz. 4800 z dnia 1.12.2011r./ oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego/ Dz.U.Nr 140 poz. 1481 /oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego /Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz.1071 z późn.zm/.
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce