DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
Kogo dotyczy
Właściciel nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy w rozumieniu ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Czas realizacji
Każdy właściciel nieruchomości zamieszkałych jest zobowiązany dostarczyć do Urzędu Miasta w Myszkowie wypełnioną Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w terminie do:
1) 14 dni od dnia zamieszkania na nieruchomości pierwszego mieszkańca dla nowych nieruchomości,
2) 14 dni od daty zaistnienia zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Wymagane dokumenty
1) Druk deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
2) Upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu właściciela nieruchomości wraz
z dowodem wniesienia opłaty skarbowej.
Opłaty
- za ewentualne pełnomocnictwo – 17 zł.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(tekst jednolity. Dz. U. z 2016 poz. 250).
(tekst jednolity. Dz. U. z 2016 poz. 250).