A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

OPRACOWANIE POSTANOWIEŃ O ZGODNOŚCI PROPONOWANEGO PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI Z MIEJSCOWYM PLANEM ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

Kogo dotyczy

osoby, firmy, instytucje

Czas realizacji

14 dni – decyzja administracyjna.

Wymagane dokumenty

• wniosek – art. 97 Ustawy o gospodarce nieruchomościami.
• wstępny projekt podziału nieruchomości.
• oryginał, aktualny wypis z rejestru gruntów.
• odpis z księgi wieczystej.
• wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w przypadku braku planu zaświadczenie o braku planu.

Opłaty



nie dotyczy

Tryb odwoławczy

nie dotyczy

Podstawa prawna

• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. K.p.a. (t.j. Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz 1071 z późniejszymi zmianami);
• Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami);
• Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663).
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce