A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU LUB NIERUCHOMOŚCI

Kogo dotyczy

osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne.

Czas realizacji

niezwłocznie nie dłużej jednak niż 30 dni – zawiadomieni Osoba odpowiedzialna Mariola Sytniewska tel.34 313-26-82 wew.138

Wymagane dokumenty

• wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku nieruchomości.
• kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu
• pełnomocnictwo – jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę.

Opłaty

od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej),

Tryb odwoławczy

nie dotyczy

Podstawa prawna

1. Art. 47 a ust. 5 w związku z art. 47 a ust. 4 pkt 5 lit. a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r., poz. 125)
3. Art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.
z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce