A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Myszków




 Drukuj

POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE ZAMELDOWANIA NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY PONAD 3 MIESIĄCE

Kogo dotyczy

Osoby

Czas realizacji

w ciągu 30 dni, a sprawy szczególnie skomplikowane - w ciągu 60 dni. Wydanie decyzji po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego. Odbiór decyzji może nastąpić w jednej z dwóch form: - osobiście przez wnioskodawcę lub przez pełnomocnika; - za pośrednictwem poczty

Wymagane dokumenty

Podanie (z własnoręcznym podpisem)
Załączniki:
- wypełniony i podpisany formularz "zgłoszenie pobytu stałego" lub "zgłoszenie pobytu czasowego ponad 3 miesiące";
- zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego (oryginał lub kopia).
Dokumenty do wglądu:
- dokument tożsamości.

Opłaty

Opłata za wydanie decyzji - 10,00 zł. w kasie Urzędu Miasta lub bezgotówkowo na konto Urzędu Miasta:Urząd Miasta Myszków

Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie
42 8279 0000 0123 3757 2001 0001

- termin płatności - z chwilą złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie, do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Myszkowa.
Uwagi: Stawiennictwo na wezwanie organu obowiązkowe. Zmiany terminu stawiennictwa należy uzgodnić telefonicznie. Ustalenie prawa do przebywania w określonym lokalu w przypadku sporu z właścicielem (zarządcą) leży wyłącznie w gestii właściwego sądu cywilnego.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.),Ustawa o Ewidencji Ludności z dnia 24.09.2010 r. Dz.U. Nr 217 poz 1427 z późniejszymi zmianami.
© 2024 Urząd Miasta Myszków
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce